Avslaget i Gnesta
-
Category
-
Author
-
1,184
-
0
-
16
jan., 2014

Det blev definitivt inte tre perioders krig i onsdagens bortamatch mot Gnesta, närmare en gränsincident. Det låga tempot gjorde väl ingen Hammarbyare särskilt upphetsad, inte ens den avslutande straffläggningen kändes som ett riktigt crescendo.
Tags: Inget
Den här nyhetsartikeln är från
Bamsingarna
https://bamsingarna.se/news.php?extend.1011