Hammarby - IFK Norrköping
-
Category
-
Author
-
1,034
-
2
-
29
apr., 2010
Lördag, 1 maj, kl 16.00 spelar Bajen sin fjärde match i Superettan. Efter premiärtorsken borta mot Rögle, förlåt jag menar förstås Ängelholm, har det blivit segrar mot Sundsvall och Trollhättan. Så efter ditt deltagande i demonstrationståget för vad det än månne vara för politisk åskådning så är det bara att pallra sig iväg till Söderstadion.
Tags: Inget
Den här nyhetsartikeln är från
Bamsingarna
http://bamsingarna.se/news.php?extend.407